Veelgestelde vragen

Wij bieden persoonlijke aandacht en advies voor een stralend en gezond gebit.

Tarieven

De tarieven binnen de tandheelkunde zijn vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa), in opdracht van de overheid.

Zorgverzekeringen

U kunt zich bij vele verzekeraars voor tandheelkundige zorg verzekeren. Graag verwijzen wij u voor informatie over verzekeringen en de verschillen in dekking naar allesoverhetgebit.nl.

Verwerking van onze nota’s

De verwerking van onze nota’s is overgedragen aan Infomedics

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Een tijdige betaling voorkomt verhoging van uw nota. Heeft u vragen over uw nota of bent u niet in staat uw nota tijdig te betalen? Dan kunt u terecht op de website infomedics.nl. Daar staan antwoorden op de meest gestelde vragen. Infomedics is telefonisch bereikbaar via 036 20 31 900 op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur.

Nakomen van afspraken

Wanneer u een afspraak bij ons maakt, reserveren wij speciaal voor u tijd in de agenda. Het niet nakomen van afspraken is daarom voor ons erg vervelend. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ons minimaal 48 uur van te voren te laten weten als u verhinderd bent. Niet nagekomen afspraken of niet op tijd geannuleerde afspraken kunnen in rekening worden gebracht.

Kinderen tot 18 jaar

Coaching, begeleiding en behandeling van 0 – 18 jaar valt onder de basisverzekering en wordt voor 100% door uw zorgverzekeraar vergoed.

Instructies

De GezondeMond app van het Ivoren Kruis is een gemakkelijk hulpmiddel bij de dagelijkse handelingen.

Neem vrijblijvend contact met ons op

Wij bieden u zorg, persoonlijke aandacht en adviezen voor uw mond en gebit.
Want goede mondverzorging is belangrijk.