Veelgestelde vragen

Wij bieden persoonlijke aandacht en advies voor een stralend en gezond gebit.

Tarieven

De tarieven binnen de tandheelkunde zijn vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa), in opdracht van de overheid.

Zorgverzekeringen

U kunt zich bij vele verzekeraars voor tandheelkundige zorg verzekeren. Graag verwijzen wij u voor informatie over verzekeringen en de verschillen in dekking naar allesoverhetgebit.nl.

Verwerking van onze nota’s

De verwerking van onze nota’s is overgedragen aan Fa-med B.V.

Fa-med hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Een tijdige betaling voorkomt verhoging van uw nota. Heeft u vragen over uw nota of bent u niet in staat uw nota tijdig te betalen? Dan kunt u terecht op de website notavanfamed.nl. U kunt ook contact opnemen met Fa-med via telefoonnummer 0900 0885 (€ 0,15 per minuut). Dit nummer is op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 18:00 uur. Een nieuw origineel van uw nota kunt u opvragen via telefoonnummer 0900 0882 (€ 1,30 per gesprek). Meer informatie over uw nota.

Nakomen van afspraken

Wanneer u een afspraak bij ons maakt, reserveren wij speciaal voor u tijd in de agenda. Het niet nakomen van afspraken is daarom voor ons erg vervelend. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ons minimaal 48 uur van te voren te laten weten als u verhinderd bent. Niet nagekomen afspraken of niet op tijd geannuleerde afspraken kunnen in rekening worden gebracht.

Kinderen tot 18 jaar

Coaching, begeleiding en behandeling van 0 – 18 jaar valt onder de basisverzekering en wordt voor 100% door uw zorgverzekeraar vergoed.

Instructies

De GezondeMond app van het Ivoren Kruis is een gemakkelijk hulpmiddel bij de dagelijkse handelingen.

Neem vrijblijvend contact met ons op

Wij bieden u zorg, persoonlijke aandacht en adviezen voor uw mond en gebit.
Want goede mondverzorging is belangrijk.